home gfgfgf vdfdfg
 

 

صفحه اصلیمعرفی دفترمدیریتعضویت و آیین نامه هاالمپیاد دانشجوییهمایش سالانهکارگاه ها و سمینارها پروژه های دانشجوییپذیرش بدون آزمونبنیاد ملی نخبگانتماس با ما

همایش سالانه دفتر استعدادهای درخشان


دوازدهمین همایش سالانه دفتر هدایت استعدادهای درخشان


بدینوسیله  اسامی دانشجویان برگزیده در دوازدهمین همایش سالانه دفتر هدایت استعدادهای درخشان اعلام می شود

برگزیدگان آموزشی (جهت دریافت لوح سپاس به آموزش دانشکده مراجعه نمایند)

برگزیدگان آموزشی-پژوهشی (جهت دریافت لوح سپاس از تاریخ 19 تیر 1400 الی 23 تیر 1400 به دفتر استعدادهای درخشان مراجعه نمایند)





بدینوسیله  به اطلاع دانشجویان محترم که متقاضی دریافت عناوین برگزیده مسابقات، آزمون ها،   آموزشی-پژوهشی و ... می باشند میرساند با رعایت موارد زیر مدارک خود را حد اکثر تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری به روش زیر به دفتر هدایت استعدادهای درخشان ارسال نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان برگزیده آموزشی توسط معاونت آموزش دانشکده معرفی می شوند.

 
 
اکیدا توصیه می شود قبل از تکمیل فرم و تهیه مدارک مربوط، آیین نامه دفتر مطالعه گردد
نکات مهم


1.        فرم اطلاعات آموزشی-پژوهشی با فونت B Zar و اندازه فونت 8 تکمیل گردد

2.        تاریخ¬ های لازم در تکمیل فرم به صورت روز-ماه-سال تکمیل شوند.

3.        مستندات پژوهشی مربوط به بازه زمانی 1 مهر ماه 1398 تا 31 شهریور 1399 قابل ارائه و امتیازدهی هستند.

4.        علاوه بر تکمیل قسمت های مربوط به استاد راهنما در فرم اطلاعات، کلیه مستندات پژوهشی باید توسط استاد راهنما تائید شود.

5.        مدارک و مستنداتی که نیاز به تائید گروه آموزشی یا شورای پژوهشی دارند، ارائه نامه تائید مربوط الزامی است.

6.        كليه مستندات و مدارك پژوهشي بايد به تاييد استاد (اساتيد) راهنما برسد.

7.        بجز مقالات علمي پژوهشي  و كنفرانسي، بقيه موارد بر اساس درصد مشاركت امتياز دهي مي شوند و لذا نامه درصد مشاركت بايد با امضاء همكاران پژوهش ضميمه باشد.

8.        مدارك پژوهشي متقاضي بايد مربوط به مقطع تحصيلي حال حاضر دانشجو باشد. (براي مثال دانشجويان دكتري نمي توانند از امتياز فعاليت هاي پژوهشي مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد استفاده نمايند)

 

9.        كليه مدارك دانشجويان بايد مربوط به زمان تحصيل آنها در اين دانشگاه باشد و با آدرس اين دانشگاه ارائه شده باشند.


شیوه ارسال مدارک

 

فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی و  کلیه مدارک مربوط در یک پوشه که با شماره دانشجویی متقاضی نامگذاری شده است قرار گیرد.
فایل زیپ شده پوشه مذکور به آدرس
  talent@basu.ac.ir ارسال گردد.
ایمیل با عنوان "شماره دانشجویی-نام دانشجو-همایش 12"  ارسال گردد.

فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی در دو نسخه "ورد" و "پی دی اف" ارسال گردد.