چهاردمین همایش سالانه دفتر هدایت استعدادهای درخشان
ضمن تبریک به برگزیدگان آموزشی - پژوهشی همایش 14 ام دفتر هدایت استعدادهای درخشان به اطلاع می رساند مراسم تقدیر از ایشان در مورخ سه شنبه 15 اذر ماه از ساعت 10الی 12 در سالن سرو دانشکده کشاورزی برگزار می گردد.
اسامی برگزیدگان آموزشی -پژوهشی چهاردهمین همایش سالانه دفتر هدایت استعدادهای درخشان
اسامی برگزیدگان آموزشی چهاردهمین همایش سالانه دفتر هدایت استعدادهای درخشان
اطلاعیه: مهلت دریافت پرونده های همایش چهاردهم تا یکشنبه 22 آبان ماه1401 تمدید شد.
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم که متقاضی دریافت عناوین برگزیده مسابقات، آزمون ها، آموزشی-پژوهشی و ... می باشند میرساند با رعایت موارد زیر مدارک خود را حداکثرتا تاریخ21 مهر ماه سال جاری به روش زیر به دفتر هدایت استعدادهای درخشان ارسال نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان برگزیده آموزشی توسط معاونت آموزش دانشکده معرفی می شوند.
اکیدا توصیه می شود قبل از تکمیل فرم و تهیه مدارک مربوط، آیین نامه دفتر مطالعه گردد.
نکات مهم
1. فرم اطلاعات آموزشی-پژوهشی با فونت B Zar و اندازه فونت ۸ تکمیل گردد.
۲. تاریخ های لازم در تکمیل فرم به صورت روز-ماه-سال تکمیل شوند.
۳. مستندات پژوهشی مربوط به بازه زمانی ۱ مهر ماه ۱400 تا 31 شهریور 1401 قابل ارائه و امتیازدهی هستند.
۴. علاوه بر تکمیل قسمت های مربوط به استاد راهنما در فرم اطلاعات، کلیه مستندات پژوهشی باید توسط استاد راهنما تائید شود.
۵. مدارک و مستنداتی که نیاز به تائید گروه آموزشی یا شورای پژوهشی دارند، ارائه نامه تائید مربوط الزامی است.
۶. کلیه مستندات و مدارک پژوهشی باید به تایید استاد (اساتید) راهنما برسد.
۷. بجز مقالات علمی پژوهشی و کنفرانسی، بقیه موارد بر اساس درصد مشارکت امتیاز دهی می شوند و لذا نامه درصد مشارکت باید با امضاء همکاران پژوهش ضمیمه باشد.
۸. مدارک پژوهشی متقاضی باید مربوط به مقطع تحصیلی حال حاضر دانشجو باشد. (برای مثال دانشجویان دکتری نمی توانند از امتیاز فعالیت های پژوهشی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد استفاده نمایند)
۹. کلیه مدارک دانشجویان باید مربوط به زمان تحصیل آنها در این دانشگاه باشد و با آدرس این دانشگاه ارائه شده باشند.
شیوه ارسال مدارک:
دانشجویان علاوه بر ارسال مدارک به روش زیر، مدارک خود را بصورت حضوری تحویل دفتر هدایت استعدادهای درخشان نمایند.
فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی و کلیه مدارک مربوط در یک پوشه که با شماره دانشجویی متقاضی نامگذاری شده است قرار گیرد.
فایل زیپ شده پوشه مذکور به آدرس talent@basu.ac.ir ارسال گردد.
ایمیل با عنوان "شماره دانشجویی-نام دانشجو-همایش ۱4" ارسال گردد.
فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی در دو نسخه "ورد" و "پی دی اف" ارسال گردد.
دریافت فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی